tirsdag den 19. november 2013

En nisse på Stopher:)))






Heeeej søde mennesker:)))

Jeg vil lige blogge kort om en side information fra min side af:D Jeg er virkelig en stor fan af Christopher Nissen! Han synger bare såååå dejligt og er da også viiildt flot;)) Når det er jul kommer jeg altid i julestemning, selvom jul ikke er noget jeg holder. Hvert år laver jeg lidt sjov med søde Christopher:D
-Jeg eeelsker at kalde ham for en 'Nisse' på 'Stopher'(stoffer). Nissen er jo hans efternavn, og Stopher indgår i hans navn ChriStopher:)) Hahaa:)) Det kunne være meeeega fedt hvis jeg her på bloggen havde nogle Christopher fans<3 Det vil være såå lækkert;) Nå men vil ikke kun skrive om Christopher. Nu hvor vi er i juletiden er det også snart tid til julefrokoster, og klassefester. Vær i år meget traditionel og gå efter en rød og ret 'nissede' kjole:)) Jeg har et eksempel til jer hernede.
Style din røde kjole med et par høje sorte stilletter og måske en sød nissehue! Det er altid et hit:)))
Her er søøøde Christopher, redigeret af mig :D
KysKys og varme julehilsner fra endnu en nisse på Stopher;)))<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar